וול סטריט שאפל


הידיעות על קריסת הבנקים והבורסה בארה"ב, העלו על פני חיוך אווילי. לא, אני לא שמח לאידם של אחרים, וזה ממש לא נושא לצחוק עליו, אבל מה לעשות שצמד המילים "וול סטריט" מזכיר לי את The wall street shuffle של אחת הלהקות האהובות עלי: 10cc. הם התפרסמו עם להיטים כמו I'm not in love, או Dreadlock holiday אבל היו להם עוד עשרות שירים מלאים במשחקי מילים והתחכמויות ו- Toungue in cheeck. (דרך אגב, עשרה סי.סי זו כמות הזרע הממוצעת שגבר פולט, וזה המקור לשם הלהקה). אפשר לקרוא להםהם סרקסטים, אבל אני לא נשאר אדיש מול שורות כמו: Do the wall street shuffle / let your money hassle / bet you'd sell your mother / you can buy another ובמיוחד שהן מולבשות, כמו בכל השירים שלהם, על מנגינות קליטות מלאות "הוק'ס" זכירים. וכשאני שומע את הפזמון: "אוה הווארד יוז, האם הכסף שלך עשה אותך יותר טוב, האם אתה מחכה לשעת כושר כדי לדפוק אותי, כי אתה גדול מספיק?" אני חושב על השמות האחרים שיכולים לבוא במקום שמו של המיליארדר התמהוני. הקליפ של השיר נראה היום קצת מיושן ותמים, אבל תמימים תמיד היו סחורה טובה בוול סטריט, עד השבוע. אני מקשיב ל- 10cc ושמח שתמיד העדפתי את חברתם ואת זו של האחים אולמן, על פני חברת האחים ליהמן.

תגובות

רשומות פופולריות